Taraftarlar Melo'ya koştu
- Galatasaray Galerileri
- Giriş Tarihi: 12 Eylül 2014 02:18
Galatasaraylı taraftarlar, Türkiye Futbol Federasyonu Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'a hakaret ettiği gerekçesiyle 2 maç ceza verdiği sarı-kırmızılı futbolcu Felipe Melo'ya destek verdi.
Sosyal medyada organize olduktan sonra Melo'nun Büyükçekmece'de evinin bulunduğu sitenin önünde toplanan yaklaşık 200 kişilik sarı-kırmızılı taraftar, Brezilyalı oyuncuyu beklemeye başladı. Ailesiyle akşam yemeğinde olan Melo, evine döndükten sonra aracından inerek, taraftarların yanına geldi.
Bu sırada meşaleler yakan taraftarlar, "Felipe Melo'nun askerleriyiz" tezahüratlarıyla deneyimli futbolcuyu destekledi.
Sarı-kırmızılı taraftarların sevgi gösterilerinde bulunduğu Felipe Melo, yaptığı konuşmada kendisini destekledikleri için teşekkür ederek, "Buraya geldiğiniz ve beni desteklediğiniz için sizlere çok teşekkür ederim. Burada neler olduğunu ve şu anda neler yaşadığımızı herkes çok iyi biliyor...
...Kalbimde birçok şey geçiyor ama bunların hepsini söyleyemiyorum. Yani kalbimden konuşamıyorum. Eğer kalbimden geçenleri gerçekten söylersem, bir daha Türkiye'de bana futbol oynatmazlar" ifadelerini kullandı.