Mancini vedası sosyal medyayı salladı
- Galatasaray Galerileri
- Giriş Tarihi: 11 Haziran 2014 15:32
Sarı kırmızılı ekipte, Mancini döneminin sona ermesi sosyal medyanın da gündemine oturdu.
İşte Mancini vedasına sosyal medya tepkileri....
Kadıköy'de galibiyet göremeden giden 7.teknik direktörsün ahahahha
İlk anlaştığı kulübe Ceyhun u istemez se bende bişe bilmiyorum
güle güle güzel insan busözün ne kadar değerli olduğunu bize bir kere daha hatırlatın.eşek hoşavdan ne anlar.seni çok ararlar
Oyuncuları yerinde oynatsaydin bu taraftar seni daha çok sevecekti ama yine de hersey için Teşekkürler Mancini.
Senin kişiliğini çok sevdim be Mancini bunu yenildiğimiz maçlarda bile söyledim oyuncuları yerinde oynatsaydin keşke.
gs ruhu diye bişey bırakmadın.Kupa aldigimiz maç da bile rezil bi oyun oynattin.Yine de yolun açık olsun.Bide Ceyhun nedir ya
işin zordu, hatalar yapıp bizi kızdırmış da olabilirsin fakat böylesi ortamda "İNSANCA", edebinle çalıştığın için teşekkürler!
kurtulduk sonunda bu ruhsuz adamdan. Fatih Hoca'dan sonra gelecek hiç kimsenin, İmparatorun yerini tutmayacağı belliydi.
belkide gitmenin tek nedeni ceyhunu sevip de notları snıjdere yolluyo olmandı (adefasdfsfdFD)
"gitme kal diyemedim :(" Ceyhun G.
Ceyhun bize emanet sıkıntı yok :)
Teşekkürler medyanın ve iyi gün taraftarının kurbanı mancini
Seni sahaya yolladığın taktik kağıtlarıyla ve atkılarınla hatırlayacağım.
bir duşa girdim çıktım mancini gitmiş demekki sorun bendeymiş
Fatih Terim'in gidişine ne kadar üzüldüysem Mancini'nin gidişine o kadar sevindim.
Nereye böyle daha hiç eğlenemedik :( hahhahahahhahahah :D sıradaki eleman gelsin
Sen kötü değildin. Fatih Terim çok iyiydi. Her şey için teşekkürler Sinyor Mancini..
senin zarafetini anlamadılar hocam.. şimdi gıptayla izliycez seni umarım birgün yeniden buluşuruz.. roma birgünde kurulmadı!
gittiğin takımın başkanını ayart ceyhun'u da aldır emi yetim kalmasın buralarda çocuk.
Üzülme birtek sen değilsin Kadıköyde galibiyet göremeyen uğurlar olsun.