Mancini vedası sosyal medyayı salladı

1 | 43
Galatasaray kulübü ani bir kararla bugün Mancini'yle yollarını resmen ayırdı. Galatasaray'da Mancini döneminin sona ermesi sosyal medyada da gündemin merkezine oturdu.
Galatasaray, ani bir kararla teknik direktör Roberto Mancini'yle yollarını resmen ayırdı.
2 | 43

Sarı kırmızılı ekipte, Mancini döneminin sona ermesi sosyal medyanın da gündemine oturdu.
3 | 43

İşte Mancini vedasına sosyal medya tepkileri....
4 | 43

Kadıköy'de galibiyet göremeden giden 7.teknik direktörsün ahahahha
5 | 43

İlk anlaştığı kulübe Ceyhun u istemez se bende bişe bilmiyorum
6 | 43

güle güle güzel insan busözün ne kadar değerli olduğunu bize bir kere daha hatırlatın.eşek hoşavdan ne anlar.seni çok ararlar
7 | 43

Oyuncuları yerinde oynatsaydin bu taraftar seni daha çok sevecekti ama yine de hersey için Teşekkürler Mancini.
8 | 43

Senin kişiliğini çok sevdim be Mancini bunu yenildiğimiz maçlarda bile söyledim oyuncuları yerinde oynatsaydin keşke.
9 | 43

gs ruhu diye bişey bırakmadın.Kupa aldigimiz maç da bile rezil bi oyun oynattin.Yine de yolun açık olsun.Bide Ceyhun nedir ya
10 | 43

işin zordu, hatalar yapıp bizi kızdırmış da olabilirsin fakat böylesi ortamda "İNSANCA", edebinle çalıştığın için teşekkürler!
11 | 43

kurtulduk sonunda bu ruhsuz adamdan. Fatih Hoca'dan sonra gelecek hiç kimsenin, İmparatorun yerini tutmayacağı belliydi.
12 | 43

belkide gitmenin tek nedeni ceyhunu sevip de notları snıjdere yolluyo olmandı (adefasdfsfdFD)
13 | 43

"gitme kal diyemedim :(" Ceyhun G.
14 | 43

Ceyhun bize emanet sıkıntı yok :)
15 | 43

Teşekkürler medyanın ve iyi gün taraftarının kurbanı mancini
16 | 43

Seni sahaya yolladığın taktik kağıtlarıyla ve atkılarınla hatırlayacağım.
17 | 43

bir duşa girdim çıktım mancini gitmiş demekki sorun bendeymiş
18 | 43

Mancini takumdan gitti mu
Issız Ceyhun kaldı mu
Terim öcün aldı mu
İmdi yürek yırtulur
19 | 43

Fatih Terim'in gidişine ne kadar üzüldüysem Mancini'nin gidişine o kadar sevindim.
20 | 43

Nereye böyle daha hiç eğlenemedik :( hahhahahahhahahah :D sıradaki eleman gelsin
21 | 43

Sen kötü değildin. Fatih Terim çok iyiydi. Her şey için teşekkürler Sinyor Mancini..
22 | 43

Sana çok yüz verdim 96 sını geri aldım kaldı 4 şimdi etrafında 4 dön bakalım...
Ahahahahahah
23 | 43

senin zarafetini anlamadılar hocam.. şimdi gıptayla izliycez seni umarım birgün yeniden buluşuruz.. roma birgünde kurulmadı!
24 | 43

gittiğin takımın başkanını ayart ceyhun'u da aldır emi yetim kalmasın buralarda çocuk.
25 | 43

Üzülme birtek sen değilsin Kadıköyde galibiyet göremeyen uğurlar olsun.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.