Guido Albers: ''Sonra çok üzülürsünüz!''
- Galatasaray Galerileri
- Giriş Tarihi: 10 Temmuz 2017 00:24 Güncelleme Tarihi: 10 Temmuz 2017 15:54
G.Saray'ın göndermeye çalıştığı Wesley Sneijder'in 10 numaralı formasının yeni transfer Belhanda'ya verilmesi Hollandalı yıldızı çok kızdırdı.
Sneijder'in menajeri Guido Albers ise G.Saray yönetimine tepki gösterirken, Sneijder'in Fenerbahçe'ye gidebileceği imasında bulundu.
Menajer Albers, daha Sneijder gitmeden Faslı futbolcuya 10 numaranın verilmesi üzerine yönetimi şu sözlerle eleştirdi...
''Bir oyuncuya 'seni istemiyoruz' demenin yüzlerce farklı şekli vardır. Ama bu gördüklerim arasında en küçük düşürücü olandı. Artık Sneijder'in G.Saray'da kalmasının önü kapanmıştır. G.Saray üzülebilir. Wesley'in yeni takımı belki taraftarın kalbini kıracak ama bilecekler ki, Sneijder'i bu kararı almaya yönetim itti.''
Albers'in bu sözleri "Sneijder bonservisini alırsa Fener'e gidecek" yorumuna neden oldu.
FLORYA'DA ÇALIŞACAK
Sneijder sosyal medya hesabından, yönetimin isteği üzerine bugün sağlık kontrolünden geçeceğini ve akşam da Florya'da çalışacağını duyurdu. Kulübe yakın kaynaklar ise Sneijder'in birkaç gün içinde G.Saray'dan ayrılacağını kaydetti.