Fatih Terim: Keşke Avrupa'ya gitmeseydik

1 | 15

Galatasaray Teknik Patronu Fatih Terim, katıldığı bir iftar programında takımla ilgili açıklamalarda bulundu. Avrupa ile transfer bütçesi olarak arada büyük farklar olduğunu belirten tecrübeli çalıştırıcı, "Keşke UEFA bizi Avrupa'ya almasaydı" diyerek herkesi şaşırttı.

Fatih Terim, önceki akşam Galatasaray Düşünce Derneği'nin konuğuydu. Kulüp üyeleriyle bir araya gelen Terim, çarpıcı açıklamalarda bulundu.

2 | 15

Galatasaray'ın Florya'dan yönetilemeyeceğini söyleyen Terim "Galatasaray'ı başkan ve yönetim idare eder. Florya'dan idare edilmez. Asla böyle bir şey olmamıştır. Zaten hiçbir başkan da buna müsaade etmez. Ama şahsi hesaplar, kaygılar dile getiriliyor. Divan Kurulu'nda konuşacağım. Hiç kimsenin bilmediği kadar Galatasaray'ı biliyorum." dedi ve devam etti...

3 | 15

"Ünal Aysal döneminde gitmek istediğim için gitmedim, istenmediğim için gittim. Gönderilme isteğini görürsem yine giderim."

4 | 15

DİAGNE 10 MİLYON EURO EDER!
"Diagne 10 milyon Euro verilmesi gereken oyuncudur. Başkan da yönetim de doğru yapmıştır. Galatasaray bu 10 milyon Euro'yu kaybetmeyecek. Almasını bilmek kadar satmasını da bilmek lazım."

5 | 15

"Luyindama'yı almak istersek 3 milyon 800 bin Euro eksiyle başlayacağız. Ama alacağız.. Marcao ve Luyindama'nın çok büyük rakamlar kazandıracağını düşünüyorum."

6 | 15

"Marcao için 15 gün canımıza okudular, 3-4 milyon Euro verilir mi diye. Şimdi de Allahım Marcao nerede!.."

7 | 15

UEFA'dan aldıkları cezaya da değinen Fatih Terim Avrupa'daki yarışın adil olmadığını söyleyen teknik adam, transfer bütçeleri arasında makasın çok açık olduğunu belirtti.

8 | 15

CEZADAN DOLAYI KADROMUZU KULLANAMADIK
Galatasaray sezon başında UEFA'dan bir takım cezalar aldı. Bu cezalar kapsamında transfer yapabilmek için oyuncu satmak zorunda olan sarı-kırmızılı takım hem kadroyu daralttı hem de Terim'in istediği transferleri yapamadı.

9 | 15

Deneyimli teknik adam bu durumu hatırlatarak şöyle konuştu: "Her üç ayda bir teknik heyet ve futbolculardan borçsuzluk kağıdı toplamamız gerekiyor, alacağımız yoktur diye."

10 | 15

"Geçmişten gelen bir borç yok mu, ondan önceki beyefendiye gelen bir borç yok mu? Günahı ne Mustafa Cengiz Başkan'ın."

11 | 15

"O zaman ne yapıyoruz; aman kardeşim ne kadar satabiliyorsak deyip eldekini satıyoruz. Keşke ceza verseydi UEFA bu sene bize! Çünkü mevcut cezadan dolayı zaten kadroyu kullanamadık."

12 | 15

PARAMIZ OLSAYDI TETTEH'İ ALIYORDUK
Avrupa'yla transfer bütçesi olarak arada büyük fark olduğuna vurgu yapan 65 yaşındaki hoca, "Ekonominiz iyiyse benim yerime Mourinho'yu da alırsınız. Ekonominiz iyiyse istediğiniz takımı kurarsınız."

13 | 15

"Ekonominiz iyiyse en iyisiyle çalışırsınız. Ama kötüyse sorun idari değildir. Biz 700 bine oyuncu alırken Manchester City İspanya'dan 50 milyon euroya yakın bonservisle oyuncu aldı. Her şey para değil tamam da bu kadar da değil!"

14 | 15

"Manchester United diyor ki bu sene 400 milyon sterlin ayırdık transfere, Real Madrid 500 milyon avro ayırdığını söylüyor transfere. Şampiyon olursak bunlardan biriyle eşleşeceğiz. "

15 | 15

"Bir gruptan çıkamayız demiyorum asla. Şu an bizim listemizde dünyanın her yerinden 15-20 futbolcu var. Paramız olsaydı 3-4'e Tetteh için her şey tamamdı." ifadelerini kullandı. "

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.