Konyaspor-Fenerbahçe maçının Twitter yorumları
- Fenerbahçe Galerileri
- Giriş Tarihi: 18 Ağustos 2013 00:11
Fenerbahçe taraftarı kanser olmaya devam ediyor ████████____| %85
Fenerbahçe sezona kaosla başladı.. Gs maçı..Konya maçı..2 maç daha böyle olursa, Kocaman geri döner..Demedi demeyin..
Arsenal bugün 3 yiyince Fenerbahçe eler diyenler herhalde şimdi bir daha düşünürler...!!!
Fenerbahçe gibi bir takım Konya gibi bir takıma karşı 2-0 önde olduğu bir maçı 3-2 kaybediyorsa bunun adı SKANDAL'dır! Başka açıklaması yok!
Konyaspor 3-2 Fenerbahçe Maçın özeti ''Gelen gideni aratır'' Yol yakınken istifa et desem Ersun Yanal, Çok mu erken olur acep?
Bari bir gol daha yeseydin de RABIA olsaydı Fenerbahçe
Yakında NTVSpor'dan bol bol duyarız SON DAKİKA: Fenerbahçe Teknik Direktörü Ersun Yanal istifa etti. SON DAKİKA: Ersun Yanal geri döndü
Fenerbahçe'ye nazar değdi nazar..
En başta Baroni...Burası babanın çiftliği değil Fenerbahce! Canın istediğinde oynayıp canın istediğinde yatamazsın!
Ben artık bıktım arkaya yaslanan Fenerbahçe'yi izlemekten bıktııımm ! Biz Vuran, Kıran, Saldıran Fenerbahçe izlemek istiyoruz !
Torku Konya'ya karşı 2-0'dan 3-2 geriye düşmek, Ersun Yanal'ın Fenerbahçe'de başlamadan bitmesi demektir. Maalesef gerçek bu
Bu kadar basit bir fenerbahçe olamaz böyle fenerbahçe görmek istemiyoruz savunma , orta alan ve ilerisi döküntü.
Fenerbahçe ilk yarida Real Madrid, ikinci yarıda Pendik gibi oynayabilen tek takim
Anlaşılan Fenerbahçe - Arsenal eşleşmesini daha iyi olan kazanmayacak, daha kötü olan kaybedecek
2-0 öne geçiyorsun 2-2 ye geliyor.Fenerbahçe 11 kişi kendi yarı sahasnda.Konya seyircisi 'üç,üç,üç!' diye bağrıyor.Hale bak
Fenerbahce nin defansi bizimkinden daha cok basina bela olacak gibi. 6+0+4 hayirli olsun.
Kansere değil Fenerbahçe'ye çözüm bulun
Vizeden 05 alıp finalde son gece çalışıp geçen öğrenci = Konyaspor. Vizeden 80 alıp yıl boyu inekleyip finalden kalan öğrenci = Fenerbahçe