Fenerbahçe'de 2 transfer birden! İmzalar atıldı
- Fenerbahçe Galerileri
- Giriş Tarihi: 26 Mart 2019 18:30 Güncelleme Tarihi: 26 Mart 2019 18:51
Fenerbahçe transferde gaza bastı.
Sarı-lacivertliler Ali Koç'un özellikle takıma katılamasını istediği iki oyuncuya imzayı attırdı.
Yeni sezonda köklü değikliklere gidecek olan Fenerbahçe'de tam 14 oyuncunun sözleşmesi sona erecek.
Ali Koç, artık yüksek maaşlı trasnferler yerine elden daha kolay çıkarabileceğimiz transferler yapacağız açıklamasını yapmıştı.
Bunun üzerine transfer çalışmalarına hız veren Kanarya, 2 oyuncu ile sözleşme imzaladı.
İşte detaylar;
Fenerbahçe İki oyuncuyla anlaşma sağladını duyurdu. U21 takımından 2000 doğumlu futbolcu Yusuf Mert Tunç ve 2002 doğumlu Batın Özdemir ile profesyonel sözleşme imzalandı
İmza töreninde Fenerbahçe Sportif Direktörü Damien Comolli, Altyapı KoordinatörüSerdar Dayat ile oyuncuların aileleri yer aldı.
Yusuf Mert Tunç santrfor mevkisinde forma giyerken Batın Özdemir orta saha mevkisinde görev yapıyor.