Mehmet Özdilek derbi hakkında konuştu!

1 | 22
Türk futbolunun unutulmaz simalarından ve günümüzün teknik direktörlerinden Mehmet Özdilek, Fenerbahçe ile Beşiktaş arasında oynanacak derbi maç öncesinde değerlendirmelerde bulundu.

Derbideki favorisini açıklayan Mehmet Özdilek, Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi macerası hakkında da konuştu.

2 | 22

Radyospor'a konuşan Mehmet Özdilek;

"Beşiktaş'ın Sarpsborg ile oynadığı Avrupa Ligi maçını stadyumda izledim. İlk yarı beklentimin çok altındaydı. Grubun en zayıf halkası olarak Sarpsborg'u görüyorum. 1-2 oyuncu dışında çok etkili isimleri yok."

3 | 22

"ZEMİNİN MUTLAKA DÜZELTİLMESİ LAZIM!"


Şenol Güneş, derbiyi de düşünerek değişiklikler yaptı. Beşiktaş rakibinin üstünde bir takım. Vodafone Park zemini acilen değişmeli. Beşiktaş'ın kendi oyununu yansıtabilmesi için zemin mutlaka düzelmeli.

4 | 22

Beşiktaş kendi oyununu uygulama anlamında sıkıntı yaşıyor. Pas trafiği çok önemli. İlk yarı kısır bir futbol vardı. İkinci yarıda Babel'in girişi rengi değiştirdi. Bireysel performanslar kilidi açtı. İkinci yarıda Beşiktaş çok daha iyiydi.

5 | 22

Bireysel oyuncular ön plana çıktı ve galibiyet geldi. Tebrik ediyoruz.

6 | 22

"BEŞİKTAŞ AVRUPA LİGİ'NDE EN AZ YARI FİNAL YAPMALI"


Beşiktaş'ın kendi evinde oynadığı maçlar çok önemli. Bunun devamını getirmek lazım. Beşiktaş'ın bu gruptan çıkabileceğini düşünüyorum. Geçen sezon Şampiyonlar Ligi'ndeki performansları ortadaydı.

7 | 22

Avrupa'da oynama tecrübesi çok gelişti Beşiktaş'ın. Bir alışkanlık kazandı. Beşiktaş'ın UEFA'daki hedefi yarı final, final olmalı. Beşiktaş'ın bu tecrübesi var.

8 | 22

"LJAJIC FİZİK OLARAK HAZIR DEĞİL"

Zemin elbette yeni transfer Adem Ljajic'i etkiledi. Fiziksel olarak kendisini yukarıya çekmeli. Oynayarak toparlayacaktır. Kendisinden beklentiler var

9 | 22

Oyunun her bölümünde olması gerektiğini düşünüyorum. Fiziksel olarak tam hazır göremedim. Daha iyi bir seviyeye geleceğini düşünüyorum.

10 | 22

"BEŞİKTAŞ DERBİNİN FAVORİSİ!"

Oyuncuların motivasyonu açısından hocaların derbide efor sarf etmesi gerekmiyor. Oyuncular derbiye kendilerini hazırlıyorlar. Beşiktaş tarafından bakıldığında deplasmanda Fenerbahçe'ye karşı oynamak kolay değil.

11 | 22

Bunu Fenerbahçe'nin içinde bulunduğu psikolojik durumu düşünerek de söylüyorum. Fenerbahçe'nin de tek bir düşüncesi var; kazanmak üzerine. Onun dışındaki her netice Fenerbahçe'yi dibe çekebilir.

12 | 22

Beşiktaş bu tip atmosferlerde oynamaya alışkın. Baskı altında oynamayı iyi beceren bir Beşiktaş var. Beşiktaş, maçın favorisi gibi görünüyor.

13 | 22

Cocu yeni bir hoca, yeni bir kulübe geldi. Bu kolay değil. Fenerbahçe'de bir değişim ve revizyon var. 3-4 hafta yeterli değil. Biraz sabretmek gerekiyor. Fenerbahçe maçını da izledim. 2-3 tane oyuncu rotasyonu Fenerbahçe'yi etkiledi.

14 | 22

Sezon başından beri gelen sürece baktığımızda Fenerbahçe halen arayış içinde. Fenerbahçe'nin derbiye hangi kadroyla çıkacağını Cocu'nun bile bildiğini düşünmüyorum. Son gün karar verecektir.

15 | 22

Fenerbahçe galibiyetten başka bir sonuç düşünmeyecek. Kazanmaları Fenerbahçe'yi diri tutacaktır. Fenerbahçe, bireysel performansla neticeye gidecek gibi görünüyor. Böyle maçlarda bireysel performanslar önemli.

16 | 22

Favori dediklerimiz de kaybedebilir. Bireysel yeteneği olan futbolcular sonuca etki edecektir.

17 | 22

"UNUTAMADIĞIM DERBİ..."


Bizim oynadığımız derbilerin hiçbiri unutulmaz. 2-2'lik bir Fenerbahçe derbisi vardı. Her Fenerbahçe maçı kıymetlidir. İlk dakikada ve 90.dakikada gol atmıştım. 2-2 bitmesinden çok 49 maç namağlup olarak seriyi sürdürmek açısından önemli bir maçtı.

18 | 22

O süreçte, gol müydü, değil miydi tartışmaları da yapılmıştı. O maçı biraz daha ön plana çıkarabilirim. Ama dediğim gibi Fenerbahçe maçları hep unutulmaz olmuştur.

19 | 22

GALATASARAY'IN HEDEFİ NE OLMALI?


Galatasaray'ın ayaklarını yere sağlam basması lazım. Fatih Terim'in de oyuncuların da hedefleri var. Şampiyonlar Ligi bambaşka bir kulvar.

20 | 22

Galibiyetle başlamak önemliydi. Galatasaray bunu yaptı. Grupta birbirine yakın takımlar var. Temennim bir üst tura çıkmasıdır. Ondan sonra tabi ki maç maç bakmaları gerektiğini düşünüyorum.

21 | 22

22 | 22

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.