Fikret Orman'dan imalı espri: "Muhalefete oy attım"
- Beşiktaş Galerileri
- Giriş Tarihi: 16 Eylül 2018 12:55 Güncelleme Tarihi: 16 Eylül 2018 13:14
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, tek aday olarak girdiği olağanüstü seçimli genel kurulda oyunu verdi.
BJK Akatlar Spor ve Kültür Kompleksi'nde düzenlenen toplantıda oy verme işlemi saat 10.30'da başladı. Aidatlarını yatıran 14 bin 456 üyenin 20 sandıkta kullanacağı oy verme işlemi saat 17.00'de sone erecek.
ORMAN VE ADALI OYUNU KULLANDI
Bu arada Fikret Orman ve yeni yönetim kurulu listesinde yer alan Serdal Adalı, oy verme işlemlerini gerçekleştirdi. Orman'ın oy verirken, "Oyumu muhalefete verdim" sözleri ise gülüşmelere neden oldu.
Fikret Orman, oy zarfını sandığa attığı sırada "Muhalefete oy veriyorum" şeklinde espri yaptı.