Beşiktaş'ta 6 isim yolcu!
- Beşiktaş Galerileri
- Giriş Tarihi: 06 Eylül 2018 01:26 Güncelleme Tarihi: 06 Eylül 2018 01:28
Yeni sezonda takımı gençleştirmek isteyen ve Ocak ayından itibaren gelecek sezon sözleşmesi bitecek genç oyuncularla sözleşme imzalamayı düşünen Başkan Fikret Orman'ın hedefi belli oldu.
Başkan Orman, hangi mevkiye genç oyuncu transfer edebilirse eldeki yaşlı yabancılara yeni sözleşme önermeyecek.
Buna göre bazı oyuncuların bu sezon üstün bir performans göstermemeleri durumunda yeni sezonda takımda kalma şanslarının çok düşük olduğu belirtildi.
İşte o isimler:
Adriano
Negredo
Atiba
Babel
Mustafa Pektemek
Tolga Zengin