Hedef 2 milyona çıktı

Başkan Özbek, 'Tek bilek, tek yürek' kampanyası kapsamında 6 günde 465 bin bileklik satıldığını, bu nedenle hedefi yükselttiklerini bildirdi

Tek bilek, tek yürek' dayanışmasına beklediklerinden de daha büyük bir katılım olduğunu ifade eden Başkan Dursun Özbek, sarı-kırmızılı taraftarlara teşekkür etti. 6 günde 465 bin olduğunu söyleyen Özbek, "Bunun sembolik değeri çok yüksek. İlk hedef 1 milyon satmaktı. Daha işin başında sürpriz bir şekilde çok büyük bir iltifatla karşılaştık. Taraftarımıza ne kadar teşekkür etsek azdır. Bu ilgi kampanya hedefimizi 2 milyona çıkardı. Bunu da geçeceğimizi ümit ediyorum. Galatasaray'ın zor günlerde dayanışmasını simgeleyen bir olaydır bu yaptığmız kampanya. Herkese çok teşekkür ediyorum" diye konuştu.

DİĞER HABERLER

Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.