Langırt masasında yenmez!
- Galatasaray Haberleri
- Giriş Tarihi: 28 Kasım 2013 00:00
- Güncelleme Tarihi: 28 Kasım 2013 02:23
Eray şeş-i yek gibi
Madem Sneijder'i 3-1 iken oyuna sokuyorsun o zaman bir başka oyuncuyu daha çıkar Kıvanç Tatlıtuğ'u da Sneijder'in yanında oyuna sok. Çünkü ikili çok daha iyi anlaşıp, paslaşıyorlar. Birinci kalecin Muslera. İkinci kalecin Muslera'nın yanında şeş-i yek gibi. Galatasaray kalesine kaç top geldiyse hepsi gol oldu. Defansın hiç mi hatası yok? Hepsinin var. Real Madrid, Galatasaray ile dalga geçe geçe top oynadı. Daha doğrusu Real Madrid, Galatasaray'a şunu söyledi: Sen, Şampiyonlar Ligi'nde bir üst tura çıkacak takım değilsin! Amrabat'ı Türkiye Ligi'nde doğru dürüst oynatmıyorsun. Real Madrid'e karşı kafadan oynatıyor. Mancini senenin hazırlığını mı yapıyor bilemiyorum. Şunu söyleyebilir: "Elimdeki malzeme bu. Kimse bana yüklenmesin. Bu takım İstanbul'da da Real Madrid'den 6 yedi."
Sadece Melo
Galatasaray Real Madrid'den dört yiyebilir. Futbolda her şey var. Ama bir futbol takımı böyle rezil mücadele eder ve futbol oynarsa herkes her şeyi söyler. Sarı-kırmızılılarda mücadele eden, aldığının hakkını vermeye çalışan bir tek futbolcu vardı; o da Melo. Mancini bu maça çıkarttığı kadro dahil maçın en doğru hareketini yaparak sarı kartı olan Melo'yu kırmızı kart görmesin, atılmasın, Juventus maçında oynasın diye oyundan aldı. Mancini'nin yaptığı en doğru hareket buydu. Yani Galatasaray'ın düştüğü zavallı durumu varın siz düşünün.
Kaybetmesi iyi oldu!
Galatasaray şanslı bir takım. Neden derseniz, dün akşamki iki maçın neticesinde sarı-kırmızılılar İstanbul'da Juventus'la berabere kalıp turu geçme şansını kaybettiler. Bu şu demektir; Juventus'u mutlak yeneceksin. Bu da sarı-kırmızılıların avantajı. Beraberlik de yeter deseydin, yenilirdin! Yani varya hani bir tezahürat; bu maçı alacaksın başka şansın yok. Kimse kusura bakmasın, futbolda şeref, haysiyet gibi cümleler futbolculara söylenmez. Ama Galatasaraylı oyuncuların eğer profesyonel ahlakları varsa, Juventus'a karşı çıkarlar çatır çatır mücadele ederler. Yenerler ama yenilirler. Dün akşamki gibi bir Kız Lisesi takımı
Umut'un golü ofsayt değil
Hakemin ve bir nolu yardımcının iki büyük hatası var. Bence 55. dakikadaki pozisyon Real Madrid lehine penaltı olmalı. Çünkü Galatasaraylı oyuncu ayağını arkada tutarak Realli oyuncuyu indiriyor. Temas var. Bir nolu yardımcının da maç 1-1 iken Umut Bulut'un attığı gole kaldırdığı yanlış bayrak var. Şunun arkasına sığınabilirsiniz: "Umut'un golü sayılsa maç 2-1 olacak, sarıkırmızılıların moral motivasyonu artacak." Ama Galatasaray'da artacak ne moral var ne motivasyon. Hakemin Galatasaray lehine verdiği kırmızı kart da doğru.
Futbolcular sanki Mancini ve yönetimi baltalıyorlar
Galatasaray bir ikinci gol yiyor; Galatasaray defansının ofsaytta ne kadar acemi olduğunun delili. Böyle ofsayt yapan bir savunma hattı bırakın Şampiyonlar Ligi'ni, Kupa 2'de de bir yere gidemez. Sahadaki görüntüleri yaşadıktan sonra benim aklıma şu geliyor; Acaba Mancini antrenmanlarda ne yapıyor? Ya hiçbir şey yapmıyor, ya da futbolcular hem Mancini'yi hem yönetimi baltalıyorlar! Galatasaray yönetimi herhalde bu alınan sonuçları görmüş olacak ki ultrAslan grubuyla, futbolcuları Florya'da buluşturdu. Yarın kötü sonuçlarda tribünlerden, yönetime kötü tezahüratı önlemek için!..
DİĞER HABERLER
-
Galatasaray, Trendyol Süper Lig'deki 26. şampiyonluğunu kutlarken sarı-kırmızılı futbolculardan takımın Arjantinli yıldızı Mauro Icardi'ye flaş bir çağrı geldi. Futbolcuların açtıkları pankartta, "Don't go Mauro (Gitme Mauro!) yazısı görüldü. -
Trendyol Süper Lig'de üst üste 4. toplamda 26. şampiyonluğunu ilan eden Galatasaray, yeni sezon için transfer çalışmalarına hız verdi. Sarı-kırmızılıların hedefindeki savunmacı için takımı satma kararı aldı. İşte detaylar... (GS spor haberi) -
Trendyol Süper Lig'de 2025/26 sezonunda şampiyonluğa uzanan Galatasaray, taraftarıyla birlikte RAMS Park'a hareket etti. Sarı kırmızılı kafilenin stadyuma yolculuğu sırasında Galatasaray taraftarları oyuncuları yalnız bırakmadı. İşte Cimbom'un otobüs yolculuğundan çok özel görüntüler...