Altın galibiyet
İlk yarıda tanınmayan G.Saray, ikinci yarıda coşkuyu yakaladı. Mancini risk aldı ve kazandı. Sabri kilit isimdi. Gosso çıkınca, Gençlerbirliği çöktü
- Futbol Haberleri
- Giriş Tarihi: 04 Mayıs 2014 00:00
- Güncelleme Tarihi: 04 Mayıs 2014 00:59
Dün ilk yarıda beklenmeyen bir G.Birliği ve G.Saray vardı.
İkinci yarıda ise Gosso'nun oyundan çıkışı ve sarı-kırmızılı takımın coşkuyu yakalaması zaferi getirdi. Altın bir galibiyet oldu. "65'ten önce G.Saray gol bulursa maçı çevirebilir" diye düşünüyordum ve gerçek oldu.
Rakibi hataya zorladılar. Futbol çok ilginç. Umut gol atmadan önce maç berabere iken "Mancini istifa" sesleri yavaş yavaş duyuluyordu. Ancak o altın gol, o sesleri susturdu. İtalyan hoca ikinci yarıda önemli hamleler yaptı. Semih'i sağ kanada çekti. Çok adamla hücum girişimini yükseltti ve Sabri hamlesi de çok iyiydi. O Sabri, Umut'un golünde topu sağ ayağından sola aldı ve enfes bir orta kesti. Maçın kritik hamlelerinden biri Selçuk İnan'ın maç berabere iken ve böyle biteceği düşünülürken Jimmy Durmaz'ı çok kritik bir noktada düşürmesiydi. G.Birliği o serbest atışı kötü kullanınca G.Saray'ın şansı açıldı, gol geldi.
Sarı-kırmızılı takım gelecek hafta Trabzon deplasmanına çıkacak.
Beşiktaş'ın rakibi ise Elazığ olacak. Her iki maç da zor.
Ama avantaj artık G.Saray'da.
Burak da dün görevini yaptı...
TARAFTARLAR BENİ ŞAŞIRTTI
Türk Telekom Arena dün ilginç şekilde boştu.
Taraftarlar maça ilgi göstermedi.
Buna açıkçası şaşırdım çünkü takımları ligde çok önemli bir kulvarı kovalıyor, hafta içinde kupa finali var ve mükemmel bir havada maç izleyebilirlerdi.
Belki de bu yüzden Galatasaray, garip şekilde maça etkisiz, isteksiz ve kötü başladı. Taraftarın desteği sarı-kırmızılı oyuncuları daha diri tutabilirdi. İlk yarıda yenilen gollerde büyük bir dikkatsizlik vardı.
Oyuncular pozisyonlara kafa olarak olduğu gibi fizik olarak da hazır değildi.
Ufuk merak ediliyordu.
Genç eldiven, göze batan bir hata yapmadı...
GENÇLERBİRLİĞİ POZİTİF BİR EKİP
Gençlerbirliği çok pozitif bir takım ve bu özelliklerini Mehmet Özdilek hoca geldikten sonra daha da yükselttiler.
Galatasaray karşısında eksikleri vardı ama korkmadan oynadılar. Özellikle ilk yarıda ani ataklara mükemmel çıktılar. Süper Lig'de böyle takımların çoğalması lazım. Tebrik ediyorum...
MANCİNİ'Yİ PANİK GÖRDÜM
Maç öncesi, son 6 haftada 4 maçını kazanmış G.Birliği'nin zor rakip olacağı belliydi. G.Saray maça gevşek başladı. Başkent ekibinin eksikleri de vardı ama topu çok iyi kullandılar.
Burada Mancini ve oyuncuları panik yapmış gördüm.
Nedenini bilemiyorum ama üzerlerinde stres var. İtalyan hoca baktı ki, takım randıman vermiyor bir ara üçlü forvete döndü.
Buna rağmen oyuncuları istenen pozisyonları yine bulamadı. Galatasaray karambol oyunu bile oynayamadı.
Eğer ikincilik uçarsa Mancini kesin bir durum değerlendirmesi yapacak.
YEKTA UCUZ YIRTTI
G.Birliği önünde Yekta ilk yarıda atılabilirdi. Rakibin ayağına vurdu ve adeta kırmızı istedi.Hakemler bunları görmeyip kendilerini yakıyor.
DİĞER HABERLER
-
FIFA Genel Sekreteri Mattias Grafström, Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak ve Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu ile bir araya geldi. -
İngiltere FA Cup FiNLA Maçında Chelsea ile Manchester City kozlarını paylaştı. Büyük bir heyecana sahne olan maçta Pep Guardiola'nın öğrencileri rakibin rakibini 1-0'lık skorla mağlup ederek kupayı müzesine götürdü. İşte detaylar... -
Cristiano Ronaldo'nun formasını terlettiği Al Nassr, Asya AFC Şampiyonlar Ligi 2 final maçında Japon ekibi Gamba Osaka ile kozlarını paylaştı. Al Nassr rakibine 1-0'lık skorla mağlup oldu ve turnuvayı kazanamadı. İşte detaylar...