'Fenerbahçe ağır basar'
Bosna Hersek A Milli Futbol Takımı Antrenörü Elvir Baliç, Türkiye'nin, Avrupa'daki en iyi milli takımlardan birine sahip olduğunu belirterek, "Türkiye A Milli Futbol Takımı'nın, 2014 Dünya Kupası elemelerinde aldığı kötü sonuçlar beni şaşırttı" dedi.
- Futbol Haberleri
- Giriş Tarihi: 15 Mayıs 2013 00:00
- Güncelleme Tarihi: 15 Mayıs 2013 11:36
Türklerin, Bosna Hersek'in hakiki dostu olduğunu belirten Baliç, "Ne zaman İstanbul'a gitsem, oradaki dostlarımdan Bosna Hersek Milli Takımı'nın oyununa dair olumlu yorumlar alıyorum. Gerek Türk futbolcular gerekse teknik adam ve spor gazetecilerinden Bosna Hersek'i destekleyici mesajlar alıyorum. Bizi desteklediklerini ve 2014 Dünya Kupası'na katılmamızı dilediklerini söylüyorlar. Bana, 'Madem biz gidemiyoruz, en azından siz gidin, sizi destekleyelim' diyorlar" dedi.
Brezilya'da düzenlenecek 2014 Dünya Kupası elemelerinde D Grubu'nda mücadele eden Türkiye'nin durumunu değerlendiren Baliç, "Türkiye, Avrupa'daki en iyi milli takımlardan birine sahip ancak, Türkiye A Milli Futbol Takımı'nın 2014 Dünya Kupası elemelerinde aldığı kötü sonuçlar beni şaşırttı. Yine de yolun sonuna gelmiş değiller. İyi mücadele ile baraj maçı oynamaya hak kazanabilirler" ifadelerini kullandı.
"Türkiye'nin en başarılı bu iki kulübünde de forma giyme şansı bulduğunu" dile getiren Baliç, Fenerbahçe ile Galatasaray arasında bir tercih yapmak durumunda kalsa, Fenerbahçe'nin kendisi için daha ağır basacağını belirtti.
DİĞER HABERLER
-
Faslı taraftarlardan Times Meydanı'nda Filistin'e destek! -
Shakhtar Donetsk'i çalıştıran Arda Turan, Ukrayna Premier Lig'de yılın teknik direktörü ödülünü kazandı. -
Dünya Kupası coşkusu tam gaz! 15 Haziran Pazartesi günü turnuvada nefesler tutuluyor. İşte günün tüm kritik maçları, saatleri ve yayın kanalları...