Şanlıurfaspor'dan G.Birliği'ne gözdağı
Son iki maçından beraberlik ayrılan ve 5 maçtır yenilmeyen Şanlıurfaspor'da Başkan Mehmet Giray Küçük, sahalarında oynayacakları Gençlerbirliği maçını kazanmak istediklerini söyledi. Küçük, "Son 5 maçtır yenilmiyoruz, inşallah bu seriyi Gençlerbirliği maçında da sürdürmek istiyoruz" dedi.
- TFF 1.Lig Haberleri
- Giriş Tarihi: 07 Kasım 2024 06:50
DİĞER HABERLER
-
Geçtiğimiz hafta Manisa FK'nın genç milli sağ beki Ayberk Karapo ile anlaşan Çorum FK'nın Altınordu çıkışlı iki milli futbolcuyla da prensip anlaşmasına vardığı belirtildi. -
Bodrum FK'nın 4 senedir kalesini koruyan Portekizli kaleci Diogo Sousa yeşil-beyazlılarla yoluna devam edecek. -
TFF 1. Lig'de şampiyonluğu hedefleyen Bursaspor'da transfer çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor.