Tribün çöktü!
Kadınlar Cumhurbaşkanlığı Kupası'nda iki ezeli rakip karşı karşıya gelirken, maç sonunda kupa sevinci yaşayan G.Saray taraftarlarının bulunduğu tribün önündeki korkuluklar çökünce 10'a yakın kişi tribünden düştü. 3 metrelik yükseklikten düşen taraftarlara sağlık ekipleri müdahale etti. Bazı taraftarlar hastaneye götürüldü.
- Giriş Tarihi: 17 Ekim 2011 00:00
- Güncelleme Tarihi: 17 Ekim 2011 12:30