Süper Lig penaltı raporu
Spor Toto Süper Lig'in ilk 12 haftasından penaltı kullanmayan tek takım Göztepe oldu.
- Giriş Tarihi: 15 Kasım 2018 00:00
- Güncelleme Tarihi: 15 Kasım 2018 16:05
Spor Toto Süper Lig'in ilk 12 haftasından penaltı kullanmayan tek takım Göztepe oldu.