Josef de Souza'dan G.Saray'a gönderme!
Josef de Souza 2016/17 sezonunda Türk Telekom Stadı'nda Galatasaray'ı 1-0 mağlup ettikleri maçı hatırlatan bir paylaşımda bulundu. Brezilyalı futbolcu 90+1'de attığı golle Fenerbahçe'ye galibiyeti getiren isim olmuştu. Josef de Souza, videoyu "Asla unutmayacağım" notuyla paylaştı.
- Giriş Tarihi: 28 Ağustos 2018 00:00
- Güncelleme Tarihi: 28 Ağustos 2018 15:05