Fikret Orman'dan ilk açıklama
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Şenol Güneş'in kaldırıldığı hastaneye gitti. "Şu anda bir şey söylemek istemiyorum. Önce hocamla bir ilgileneyim"
- Giriş Tarihi: 27 Şubat 2019 15:06
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Şenol Güneş'in kaldırıldığı hastaneye gitti. "Şu anda bir şey söylemek istemiyorum. Önce hocamla bir ilgileneyim"