Felipe Melo'dan muhabire tepki!
Felipe Melo, maç sonunda muhabirle arasındaki tartışma hakkında konuştu: "Orada sorular soruluyor ve cevap vermek zorundayız. Maçın sonucundan bağımsız olarak hiçbir sorudan kaçmam. Orada bir takım arkadaşımı suçlayamazdım. Soyunma odasında yapılması gerekeni yapıyoruz."
- Giriş Tarihi: 27 Temmuz 2018 00:00
- Güncelleme Tarihi: 27 Temmuz 2018 10:57