Erman Toroğlu'dan flaş Galatasaray yorumu!
Erman Toroğlu, Yeni Malatyaspor - Galatasaray karşılaşmasının ilk yarısını A Spor ekranlarında yorumladı. Toroğlu, "Galatasaray hiçbir şey oynamıyor. Galatasaray çok kotü oynuyor, Malatya da kötü. Önüme baktım, başka işlerle uğraştım. Maça bakmamakla hiçbir şey kaybetmiyorum" dedi.
- Giriş Tarihi: 28 Kasım 2021 22:13