Aziz Yıldırım böyle karşılandı
Yargıtayın, şike davasında aldığı cezaları onadığı Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, tatil için gittiği Fransa'dan İstanbul'a geldi. Fenerbahçe taraftarları, Sabiha Gökçen Havalimanı'nda Yıldırım'ı karşıladı.
- Giriş Tarihi: 22 Ocak 2014 00:00
- Güncelleme Tarihi: 22 Ocak 2014 19:02