Kayseri'de son 10 dakikada Burak'ın attığı 2 golle beraberliği zor kurtaran Trabzonspor'da teknik direktör Şenol Güneş, öğrencilerini uyardı. Maç sonrasında yapılan basın toplantısında yedikleri gollere bahane üretemeyeceklerini dile getiren usta hoca, dün aynı konu hakkında eleştirilerini futbolcularına iletti. Güneş, "Son düdüğe kadar gösterdiğiniz mücadele için sizi tebrik ederim. Ancak yediğimiz gollerde yapılan hatalar ve konsantrasyon kayıpları bizim tecrübemize yakışmadı" dedi.
Tecrübemize yakışmadı
"Evet yorgunduk ama yediğimiz ilk ve üçüncü goller için bahane üretemeyiz"
Trabzonspor Haberleri
Giriş Tarihi: 21 Şubat 2012 00:00
Güncelleme Tarihi: 21 Şubat 2012 01:39




