Orduspor Haberleri Giriş Tarihi: 01 Şubat 2012 00:00 Güncelleme Tarihi: 01 Şubat 2012 00:46
Sarı-lacivertli kulüp, şike soruşturması sürecine ilişkin yaptığı açıklamalarla Fenerbahçelileri kızdıran Orduspor Başkanı Nedim Türkmen'i hedef aldı. Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Sayın Nedim Türkmen, geçmişte olduğu gibi bugün de kanal kanal gezerek çeşitli konular hakkında kamuoyunu yanlış ve eksik bilgilendirmekte ve bunu alışkanlık haline getirmekten kaçınmamaktadır'' denildi. Orduspor Kulübü'nün Fenerbahçe'ye cevabı ise gecikmedi. Mor-beyazlılardan yapılan açıklamada, "Başkanımız kulüp ismi vermeden şike yapanın cezasını çekmesi yönünde açıklama yapmasına rağmen F.Bahçe'den yapılan açıklamayı hayretle karşılıyoruz. Buna bir anlam veremiyoruz" ifadeleri yer aldı.