"Transfer olursa olur, olmazsa yapacak bir şey yok. Bizde transfer bitmez Ankaragücü'ne saygı duymak gerekiyor"
Galatasaray Haberleri Giriş Tarihi: 26 Ocak 2012 00:00 Güncelleme Tarihi: 26 Ocak 2012 02:04
SEZONU İYİ BİTİRMELİYİZ
G.Saray Teknik Direktörü Fatih Terim, bazı oyuncularının dinlenmesi için Ankaragücü maçına farklı bir kadro ile çıktıklarını söyledi. 10 günde 4 maç yapacaklarını hatırlatan sarı-kırmızılı hoca, "Böylece diğer arkadaşlarımızı da gördük. 3 puan şartlar ne olursa olsun iyi bir şey" ifadesini kullandı. Play-off dahil bütün sezonu iyi noktalamak istediklerini belirten Terim, "Hep formda olmak zorundayız. Umarım ki istikrarımızı sürdürürüz" dedi.
BORSAYA BİLDİRDİK AMA
Shaqiri konusuna da değinen Terim, "Bu transferde ciddi olduğumuzu göstererek borsaya bilgilendirme yaptık. Transfer olursa olur, olmazsa yapacak bir şey yok. Bizde transfer bitmez" diye konuştu. Ankaragücü'nün içinde bulunduğu duruma da değinen sarı-kırmızılı teknik adam, şöyle dedi: "Mücadelelerine saygı duymak lazım. İnanıyorum ki Ankaragücülüler sahip çıkar ve takım layık olduğu yere gelir."