Futbol Haberleri Giriş Tarihi: 09 Şubat 2012 00:00 Güncelleme Tarihi: 09 Şubat 2012 02:09
Beşiktaş'ta Sivasspor maçı öncesi iki futbolcu sarı kart cezası sınırında bulunuyor. Üçer sarı kartları olan Simao ve İbrahim Toraman, Sivas deplasmanında da sarı kart görmeleri durumunda önümüzdeki haftaki Gençlerbirliği maçında forma giyemeyecek.