F.Bahçe, Ziraat Türkiye Kupası'nda bugün Trabzonspor ile final maçına çıkıyor. Sarı-lacivertli ekibin Hollandalı yıldızı Dirk Kuyt, "Kalitemizi, Trabzon'dan daha iyi takım olduğumumuz ortaya koyarak kupayı almak istiyoruz. Bunu başaracak güçteyiz" diye iddialı konuştu.
Kupayı kesinlikle hak ettik
Zor bir sezonu geride bırakmak üzere olduklarını da ekleyen Kuyt şunları söyledi: Üç kulvarda zorlu maçlar oynadık. Bana göre bu takım yaptıklarıyla kupayı hak ediyor. Yarın (bugün) Trabzonspor'dan daha iyi takım olduğumuzu göstererek kupayı almak istiyoruz. F.Bahçe'de böylesine zorlu final maçlarında görev alan çok futbolcu olması da avantajımız.
