Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 25 Temmuz 2012 00:00
Önceki akşam Dinamo Tiflis ile karşılaşan F.Bahçe dün tek çalışma yaptı. Tiflis maçında forma giyenler yenileme idmanı yaparken diğer futbolcular 1 saat 15 dakika ter döktü. Sakatlıkları olan Serdar Kesimal ile Gökhan Gönül idmana çıkmadı. Bu arada idmanı Viyana F.Bahçeliler Derneği yöneticileri de izledi. Yöneticiler Aykut Kocaman, Recep Niyaz ve Salih Uçan'a çiçek ve çikolata verdi.