Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 28 Ocak 2012 00:00 Güncelleme Tarihi: 28 Ocak 2012 01:05
Semih Şentürk, hakkında çıkan 'Sorumluluktan kaçıyor. Sakatım diyerek oynamıyor' iddialarına cevap verdi. İyi günler geçirmediğini bildiğini belirten golcü, "Bu formaya hizmet etmek adına hiçbir zaman pes etmeden, mücadele etmeyi sürdüreceğim. Gerektiğinde iğne ile oynadığım günler oldu" dedi. Semih, yeni transfer Sow'un F.Bahçe'de başarılı olacağını da söyledi.