Dev şölen sürüyor

13’ü Süper Lig, 54 takımın katıldığı 4. turun maçları; 8-9-10 Kasım tarihlerinde, tek maç eleme sistemine göre oynanacak.

  • Giriş: 22 Ekim 2022 Cumartesi 00:00
  • Güncelleme: 22 Ekim 2022 Cumartesi 06:50

Turkuvaz Medya'nın yayıncılığını üstlendiği Ziraat Türkiye Kupası'nda 4. eleme turu eşleşmeleri belirlendi. Türkiye Futbol Federasyonu Riva Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri'nde, kulüp temsilcileri ve federasyon yetkililerinin katılımıyla gerçekleştirilen kura çekiminde, seri başı listedeki 13 Süper Lig ekibi dahil olmak üzere toplamda 54 takım yer aldı. Kastamonuspor'u eleyen G.Saray'ın Ofspor'la eşleştiği dev organizasyonda, Beşiktaş ise Serik Belediyespor'la eşleşti. 8-9-10 Kasım tarihlerinde, tek maç eleme sistemine göre oynanacak karşılaşmalarda kazanan ekipler, 32 takımın yer alacağı 5. eleme turunda mücadele etme hakkı kazanacak. Ziraat Türkiye Kupası'nın heyecanı her zaman olduğu gibi A Spor ekranlarından yaşanacak.


TURKUVAZ'A TEŞEKKÜR
Kura çekimi öncesi konuşan TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi, Türk futbolunun önemli marka değerlerinden birinin Ziraat Türkiye Kupası olduğunu belirtti. Organizasyonun değerini daha ileriye taşımak istediklerini vurgulayan Büyükekşi, "Ülkemizin yanı sıra dünyada da izlenecek bu turnuva olması için elimizden gelen her desteği veriyoruz. Yayıncı kuruluş Turkuvaz Medya'ya ve sponsor Ziraat Bankası'na da teşekkür ediyoruz" ifadelerini kullandı.

İŞTE EŞLEŞMELER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.