3 günde 33 maç

Turkvaz Medya'nın 3 yıl daha futbolseverlerle buluşturacağı Ziraat Türkiye Kupası'nda 2. tur karşılaşmalarının programı açıklandı.

  • Giriş: 25 Ağustos 2017 Cuma 00:00
  • Güncelleme: 25 Ağustos 2017 Cuma 03:05
Toplam 66 takımın mücadele edeceği, tek maç eleme usulü üzerinden yapılacak 29, 30 ve 31 Ağustos'ta oynanacak birbirinden çekişmeli maçlar, canlı olarak şifresiz ve HD kalitesinde Turkuvaz Medya kanallarında yayınlanacak.
29 Ağustos Salı
14.30 Ağrı 1970 Spor-Van BB
16.30 Edirne-Dardanel
30 Ağustos Çarşamba
13.30 1461 Trabzon-Arsin
15.00 Ofspor-Yomra
15.00 Bayburt GÖİ-Pazar
15.00 12 Bingöl-Erzincan
15.00 Kars 36 Spor-Muşspor
15.00 Siirt İl Özel İdare-Batman
15.00 Cizre-Yüksekova Bld.
15.00 Elaziz Bld.-Diyarbekir
15.30 Düzce-Kocaeli
15.30 Sinop-Erbaa
15.30 Payasspor-Kırıkhan
15.30 Osmaniye-Erzin Bld.
15.30 K.Erciyes-Nevşehir
15.30 Y.Altındağ Bld.-Bartın
15.30 Ankara Demir-Ankara Adliye
15.30 Yozgatspor-Çorum Bld.
15.30 68 Aksaray Bld.-Kozan Bld.
16.00 Bayrampaşa-H.Edip Adıvar
16.00 A.Bağcılar-Çatalca
16.00 D.G.Birliği-Gölcükspor
16.00 Tekirdağ-E.Velimeşe
16.00 Orhangazi Bld.-Altınova Bld.
16.00 Tire 1922-Turgutlu
16.00 Manisa BŞB-Bergama Bld.
16.00 Bucak Bld.-Kemer
16.00 Sultanbeyli Bld.-B.Çekmece
16.00 TKİ T.Linyit-Kızılcabölük
16.30 Muğla-Aydın
18.30 Tarsus İY-Ş.Urfa Karaköprü
19.00 K.Birlik-Yeşil Bursa
31 Ağustos Perşembe
14.00 Bİ Düzyurt-Artvin Hopa
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.