Türkiye Kupası yine Turkuvaz’da

TFF’nin düzenlediği ihalede Turkuvaz Medya, yıllık 10 milyon dolar bedelle, 2017-2018, 2018-2019 ve 2019-2020 sezonları Türkiye Kupası ile TFF Süper Kupa maçlarının yayın haklarını satın aldı.

  • Giriş: 18 Ağustos 2017 Cuma 00:00
  • Güncelleme: 18 Ağustos 2017 Cuma 02:09
Turkuvaz Medya, Türkiye'nin kupasını Türkiye'yle buluşturmaya devam ediyor. Futbolseverler, statüsü değiştirilip gruplardan, elemeli maç usulüne geçilen Türkiye Kupası'ndaki futbol şovunu HD kalitesinde, Turkuvaz Medya'da ATV, A Spor, A Haber ve A2 kanallarından 3 yıl boyunca yine şifresiz izlemenin ayrıcalığını yaşayacak. Türkiye Futbol Federasyonu tarafından düzenlenen, 2017-2018, 2018-2019 ve 2019-2020 sezonları Türkiye Kupası ve TFF Süper Kupa müsabakalarının ihalesinin sonucunda kazanan Turkuvaz Medya oldu.
TFF'den yapılan açıklamada, "İhaleye, şartnameyi alan yayıncı kuruluşlar arasından tek firma katılarak teklif verdi. Yeni sezonda yeni statüsü ile ihale edilen Türkiye Kupası'nın yayın ve isim hakkı ile Süper Kupa'nın yayın hakkını Turkuvaz Medya Yayın Hizmetleri A.Ş. aldı. Turkuvaz Medya Yayın Hizmetleri A.Ş., 'yıllık 10 milyon dolar + Türkiye Futbol Federasyonu payı + KDV' teklif ederek yayıncılığını yaptığı organizasyonları önümüzdeki üç sezon boyunca yayınlamaya devam edecek. Ödemelerin yarısı Amerikan doları, yarısı Türk Lirası olarak yapılacak olup yayıncı kuruluş, Türk Lirası olarak ödeyeceği kısma yıllık TÜFE ve ÜFE ortalaması oranında zam yapacak" denildi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.