- 01 Nisan 2012
Hüzünlü alkış!
Sezon başından beri gelen manşet sorunu dün gece de vardı.
Maçın özeti, İtalyanların liberosu maçı kazandırdı, bizimkiler kaybettirdiler. Tek Calderon ile yürümedi. Orta hucumlarını engelleyemedik, pasöre top taşıyamadık, hırs yoktu, karma karışık idik. Ve şampiyonluğu hak etmedik.
Avrupa ikinciliği yabana atılmayacak kadar güzel. Önümüzdeki sezon için daha iyi bir kadro beklentimiz olduğunu belirtirken buraya geldiği için alkışlıyoruz.
Ama bu alkış, hüzünlü.
İtalyanların bilinçli voleybol seyircisine karşın, bizim "İmparator Fatih Terim" diye bağıran taraftarımız vardı. İtalyanların ayağa kalkıp takımımızı alkışlamasına çok şaşıran bizimkiler de, İtalyanlar'ı seramoniye gelirken ayakta alkışladı. Bravo G.Saraylı seyircilere. İşte spor bu