Sadettin Saran'dan flaş sözler! "Fenerbahçe için ayrıldık"
Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran flaş açıklamalarda bulundu. Saran, "Bir kupa daha alırsak, galiba en çok kupa alan yönetim oluyoruz. Bu 7 ay çok çabuk geçti. Hepimiz Fenerbahçe için ayrıldık. Biz de bizden sonra gelenlere destek olacağız." dedi. İşte o sözler... | Son dakika Fenerbahçe haberleri (FB spor haberi)
A HABER
A PARA
A SPOR
ATV
A2TV
ZTK