Gaziantep FK-Kasımpaşa maçında ilginç olay! Soyunma odasından çağrıldılar
Süper Lig'in 12. haftasında Gaziantep FK ile Kasımpaşa arasında oynanan maçta +9 dakika verildi. Hakem Halis Özkahya, mücadeleyi 90+5'te bitirdi. Oyuncular daha sonrasında soyunma odasından geri çağrıldı ve 4 dakika daha oynandı. Detayları A Spor muhabiri Mehmet Geçgel canlı yayında aktardı.
A HABER
A PARA
A SPOR
ATV
A2TV
ZTK