FENERBAHÇE HABERLERİ - Galatasaray maçı sonrası takım otobüsünde eğlenceli diyalog! Mesut Özil: Golde yere düşüyordum
Süper Lig'in 13. haftasında Fenerbahçe, ezeli rakibi Galatasaray'ı deplasmanda 2-1 yendi. Sarı lacivertli futbolcular takım otobüsünde maçı değerlendirirken oldukça eğlenceli diyaloglar ortaya çıktı. Takımın yıldızlarından Mesut Özil, attığı golde yere düşmek üzere olduğunu ifade etti. İşte o eğlenceli anlar...
A HABER
A PARA
A SPOR
ATV
A2TV
ZTK