SON DAKİKA

FENERBAHÇE HABERLERİ - Galatasaray maçı sonrası takım otobüsünde eğlenceli diyalog! Mesut Özil: Golde yere düşüyordum

Giriş Tarihi: 21 Kasım 2021 23:49

Süper Lig'in 13. haftasında Fenerbahçe, ezeli rakibi Galatasaray'ı deplasmanda 2-1 yendi. Sarı lacivertli futbolcular takım otobüsünde maçı değerlendirirken oldukça eğlenceli diyaloglar ortaya çıktı. Takımın yıldızlarından Mesut Özil, attığı golde yere düşmek üzere olduğunu ifade etti. İşte o eğlenceli anlar...

Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor