Erman Toroğlu Fenerbahçe'nin ikinci penaltısını yorumladı! Karar doğru mu?
Fenerbahçe, Süper Lig'in 12. haftasında Kayserispor ile Kadıköy'de 2-2 berabere kaldı. A Spor yorumcusu Erman Toroğlu, karşılaşmanın ardından 'Takım Oyunu' programında Fenerbahçe'nin son dakikalarda kazandığı penaltı pozisyonunu değerlendirdi. Toroğlu, "Son dakikada Fenerbahçe lehine verilen penaltıda karar doğru." dedi. (FB spor haberleri)
A HABER
A PARA
A SPOR
ATV
A2TV
ZTK