TÜMOSAN Konyaspor'da teknik direktör İlhan Palut, Antalya'da Trabzonspor'a karşı oynayacakları final müsabakası öncesi çarpıcı değerlendirmelerde bulundu. İşte Palut'un açıklamaları...
"TELAFİSİ YOK!"
"Öncelikle burada final oynayacak olmaktan mutluyuz. Her final oynayan takım gibi kazanmak istiyoruz. Dışarıda güzel bir ambiyans var. Trabzonspor iyi oyunculardan kurulu büyük bir takım, bence bu seneyi çok iyi geçirdiler ve yarışmacı oldular. Beklenenden daha kısa sürede yarışmacı oldular. Biz de ligin ikinci yarısından itibaren çıkış içerisine girdik. Kritik durumdan çok şükür ki sıyrıldık. Çok iyi mücadele etmemiz gereken bir maç. Çünkü artık kaybetmenin telafisi yok. Oyuncuların çok mücadele edeceğini biliyorum. İnşallah kupayı kazanırız. Oyuncularım büyük mücadele verdiler. Şehir, oyuncularım ve ben, bu kupayı çok istiyoruz."