Fenerbahçe arsaVev'in şampiyonluk kutlamalarında Filistin unutulmadı!

Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi'nde 2025-26 sezonunun bitimine 2 hafta kala tarihindeki ilk şampiyonluğunu ilan eden Fenerbahçe arsaVev takımı 19 Mayıs Salı günü Ünyespor'u 8-0 yendiği maçın ardından kupasını kaldırdı. Sarı-lacivertli ekibin futbolcuları Zeynep Kerimoğlu ve İpek Kaya, kupa seremonisine Filistin bayrağı ile çıktı. İşte o anlar...

Kadın Futbol Ligi Haberleri Giriş Tarihi: 20 Mayıs 2026 11:06
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet