Vejetaryen Yeşil Mercimek kaç kalori?

Vejetaryen Yeşil Mercimek kaç kalori?

Miktar
Birim
0 kcal

Vejetaryen Yeşil Mercimek % 56,25 karbonhidrat, % 23,77 protein, % 7,80 yağdan oluşur. Vejetaryen Yeşil Mercimek kaç kalori? Vejetaryen Yeşil Mercimek diyette yenir mi? Vejetaryen Yeşil Mercimek besin değerleri nedir? Vejetaryen Yeşil Mercimek karbonhidrat değeri nedir? gibi sorular bu besinle ilgili en popüler sorular arasındadır. 1 Porsiyon (Orta) Vejetaryen Yeşil Mercimek 168,36 kaloridir. Vejetaryen Yeşil Mercimek içeriğinde 23,93 Karbonhidrat(g), 10,12 Protein(g), 3,32 yağ(g), 4,89 lif(g), 245,45 Sodyum(mg), 454,17 potasyum(mg), 40,17 Kalsiyum(mg), 15,81 A Vitamini(ui), 4,90 C Vitamini(mg), 3,22 ve Demir barındırır. Vejetaryen Yeşil Mercimek kalorisi ve besin değerleri…

BESİN DEĞERLERİ

1 Porsiyon (Orta)

Karbonhidrat (g)

0

Protein (g)

0

Yağ (g)

0

Lif (g)

0

Kolesterol (mg)

0

Sodyum (mg)

0

Potasyum (mg)

0

 

Kalsiyum (mg)

0

Vitamin A (ui)

0

Vitamin C (mg)

0

Demir

0
Vejetaryen Yeşil Mercimek kaç kalori?

KULLANICILARIN MERAK ETTİĞİ DİĞER SORULAR

Bir tabak kıymalı yeşil mercimek kaç kalori?

Kıymalı Yeşil Mercimeğin 100 gramında 142 kcal kalori, ayrıca 1 Porsiyon yani 180 gram Kıymalı Yeşil Mercimekte 256 kalori bulunmaktadır. Kıymalı yeşil mercimek, protein, demir ve lif açısından zengin bir yemektir. 4-5 yemek kaşığı kıymalı yeşil mercimek, 1 dilim ekmek ve 0.5 köfte kadar et ile kalorisi eşdeğerdir.

1 tabak yeşil mercimek kaç kalori?

Mercimek Yemeğinin 100 gramında 71 kcal kalori, ayrıca 1 Porsiyon yani 230 gram Mercimek Yemeğinde 163 kalori bulunmaktadır. Mercimek yemeği, bitkisel protein kaynağıdır.

4 kaşık haşlanmış yeşil mercimek kaç kalori?

Kalorisi düşüktür Bu miktar ile; günlük lif ihtiyacınızın yarısından fazlasını ve günlük protein ihtiyacınızın 1/3'ünü karşılayabilir. Bu da, 230 kalori için harikadır!

Diyet yaparken yeşil mercimek yenir mi?

Eğer kişi tek yönlü besleniyorsa yeterli şeker alamadığı için buna bağlı halsizlik, yorgunluk, bitkinlik yaşayabibilir. Oysa salatalarına ekleyeceği 2 yemek kaşığı kadar haşlanmış yeşil mercimek vücuda yeterli şekeri verir ve diyete bağlı bu semptomların görülme durumu azalır. çok iyi bir lif kaynağıdır.

SON DAKİKA