Meyveli Chia Tohumlu Puding kaç kalori?

Meyveli Chia Tohumlu Puding kaç kalori?

Miktar
Birim
0 kcal

Meyveli Chia Tohumlu Puding % 52,18 karbonhidrat, % 15,13 protein, % 16,47 yağdan oluşur. Meyveli Chia Tohumlu Puding kaç kalori? Meyveli Chia Tohumlu Puding diyette yenir mi? Meyveli Chia Tohumlu Puding besin değerleri nedir? Meyveli Chia Tohumlu Puding karbonhidrat değeri nedir? gibi sorular bu besinle ilgili en popüler sorular arasındadır. 1 Porsiyon (Orta) Meyveli Chia Tohumlu Puding 150,08 kaloridir. Meyveli Chia Tohumlu Puding içeriğinde 19,51 Karbonhidrat(g), 5,66 Protein(g), 6,16 yağ(g), 5,79 lif(g), 54,03 Sodyum(mg), 209,23 potasyum(mg), 211,48 Kalsiyum(mg), 48,10 A Vitamini(ui), 22,57 C Vitamini(mg), 0,17 ve Demir barındırır. Meyveli Chia Tohumlu Puding kalorisi ve besin değerleri…

BESİN DEĞERLERİ

1 Porsiyon (Orta)

Karbonhidrat (g)

0

Protein (g)

0

Yağ (g)

0

Lif (g)

0

Kolesterol (mg)

0

Sodyum (mg)

0

Potasyum (mg)

0

 

Kalsiyum (mg)

0

Vitamin A (ui)

0

Vitamin C (mg)

0

Demir

0
Meyveli Chia Tohumlu Puding kaç kalori?

KULLANICILARIN MERAK ETTİĞİ DİĞER SORULAR

Muzlu chia puding kaç kalori?

Chia puding kalori ve besin değerleri ise şu şekildedir: 319 kalori. 39 gram karbonhidrat. 9.5 gram lif.

Chia tohumu nasıl zayıflatır?

Nasıl napılır: Öncelikle 1 fincan kadar suyu kaynatalım. Kaynayan suyun içine ise 2 çay kaşığı kadar chia tohumu ekleyin. Ardından yeniden kaynatmaya gerek kalmadan 10 dakika kadar bekletin ve demlemeye bırakın. Sonrasında yaptığımız bu çayı yemek yemeden yaklaşık olarak 10 dakika önce tüketin.

1 çay kaşığı Çiya tohumu kaç kalori?

Chia Tohumu Kalori Değeri: Bu besinin 100 gramında 486 kcal kalori, ayrıca besinin 1 Çorba Kaşığı yani 10 gramlık miktarında Chia Tohumu 49 kalori bulunmaktadır. Chia Tohumu, gluten içermeyen bir besindir. Süte oranla yüksek miktarda kalsiyum içerir ve omega-3 açısından da zenginir.

2 yemek kaşığı Çiya tohumu kaç kalori?

1 yemek kaşığı Chia tohumu ile ortalama 49 kalori alırsınız. Onun yanı sıra: Protein: 2 gram. Karbonhidrat: 4 gram.

SON DAKİKA