Karışık Kuruyemiş Çiğ ve Tuzsuz kaç kalori?

Karışık Kuruyemiş (Çiğ ve Tuzsuz) kaç kalori?

Miktar
Birim
0 kcal

Karışık Kuruyemiş (Çiğ ve Tuzsuz) % 38,28 karbonhidrat, % 17,23 protein, % 35,44 yağdan oluşur. Karışık Kuruyemiş (Çiğ ve Tuzsuz) kaç kalori? Karışık Kuruyemiş (Çiğ ve Tuzsuz) diyette yenir mi? Karışık Kuruyemiş (Çiğ ve Tuzsuz) besin değerleri nedir? Karışık Kuruyemiş (Çiğ ve Tuzsuz) karbonhidrat değeri nedir? gibi sorular bu besinle ilgili en popüler sorular arasındadır. 1 Avuç Karışık Kuruyemiş (Çiğ ve Tuzsuz) 204,80 kaloridir. Karışık Kuruyemiş (Çiğ ve Tuzsuz) içeriğinde 14,04 Karbonhidrat(g), 6,32 Protein(g), 13,00 yağ(g), 3,32 lif(g), barındırır. Karışık Kuruyemiş (Çiğ ve Tuzsuz) kalorisi ve besin değerleri…

BESİN DEĞERLERİ

1 Porsiyon (Orta)

Karbonhidrat (g)

0

Protein (g)

0

Yağ (g)

0

Lif (g)

0

Kolesterol (mg)

0

Sodyum (mg)

0

Potasyum (mg)

0

 

Kalsiyum (mg)

0

Vitamin A (ui)

0

Vitamin C (mg)

0

Demir

0
Karışık Kuruyemiş Çiğ ve Tuzsuz kaç kalori?

KULLANICILARIN MERAK ETTİĞİ DİĞER SORULAR

200 gr çiğ kuruyemiş kaç kalori?

Migros Çiğ Karışık Kuruyemişin 100 gramında 542 kcal kalori, ayrıca 1 Paket yani 200 gram Migros Çiğ Karışık Kuruyemişte 1084 kalori bulunmaktadır.

1 avuc karisik cerez kac kalori?

Karışık Kuruyemişin 100 gramında 512 kcal kalori, ayrıca 1 Avuç yani 40 gram Karışık Kuruyemişte 205 kalori bulunmaktadır. Karışık kuruyemiş, ara öğünlerde tüketilebilecek iyi bir alternatiftir. Fakat içinde birden fazla çeşit olduğundan porsiyon kontrolüne dikkat edilmelidir.

1 küçük kase kuruyemiş kaç kalori?

Kalori Bilgisi Karışık Kuruyemiş Kalori Değeri: Bu besinin 100 gramında 512 kcal kalori, ayrıca besinin 1 Avuç yani 40 gramlık miktarında Karışık Kuruyemiş 205 kalori bulunmaktadır. Karışık kuruyemiş, ara öğünlerde tüketilebilecek iyi bir alternatiftir.

Karışık kuruyemiş kilo aldırır mı?

Fakat pek çoğumuz, kuruyemişlerin kalori ve yağ bakımından yüksek olduğunu biliyoruz. O halde, kuruyemiş yemeli miyiz veya kuruyemişler bize kilo aldırır mı? Kısaca söylemek gerekirse; cevap evet, onları yemeliyiz fakat hayır; ölçülü miktarda yersek kilo aldırmazlar.

SON DAKİKA