Usta yazardan çarpıcı Fenerbahçe yorumu! "Marka bir teknik adamla yola devam etmesi lazım"
OZAN ZEYBEK - FANUSTAKİ ADAM
Onuncu haftadan sonra tam hazır oluruz' diyorlardı, gerçekten de öyle oldu. Tam hazırlar... Sahada mücadele etmeyi bırakın sanki yürüyecek hali yok birçoğunun. Oyuncu kalitesinin ve kapasitesinin ne kadar iyi olduğunu tüm ülke biliyor. O halde açıkça soruyorum: Güçsüzler mi, mutsuzlar mı? Yanıtını ben görüyorum da lakin bizi muhatap kılacak bir durum yok ortada. Cevap ne olursa olsun, oklar tek kişiyi gösteriyor doğal olarak.
Gustavo ve Ozan aylardır mükemmel oynuyorlardı. İçerideki sıkıntıya artık onlar da dayanamamışlar, belli. Duruma isyan eden Altay sayesinde Denizli'den üç puan alınmıştı. Geçen hafta sergilenen mahkum oyundan bu haftanın gelişi anlaşılıyordu zaten. Bari Denizlispor'u arayın da, üç puanı onlara iade edin. Nasıl olsa sizde bir işe yaramıyor.
Sakın bana kimse 'puan durumuna bak sonra konuş' demesin. Konu sıralama değil çünkü. Her sezon başı müthiş transferler, büyük heves ve sonra hüsran. Taşıması da, yaşaması da taraftar açısından ağır oluyor. Psikolojisini siz düşünün... Külfet diyorum size kısaca, külfet...
Hatalı bir atılım olacağının kokusunu aylar önce almıştım. Bulmaca çözer gibi, 'anlaşacağımız hocamızın, özellikleri şöyle olacak; yaşı 40-50 arası, ayakkabı numarası 43-45 gibi... Futbola bakışı şöyle, Avrupa kültürü almış, dil biliyor böyle...' derken; belki de ilk ben açıklamıştım piyasaya bu transferi ama bilakis hiç onaylamamıştım.
