Spor yazarları Fenerbahçe-Başakşehir maçını değerlendirdi
EMRE BOL - NEFES...
Maçın hakemi Bahattin Şimşek'le başlamak istiyorum yazıya... Bu arkadaşın ya sinirsel bir rahatsızlığı var ya da şekerine bir baktırsın! En küçük itirazlara öylesine tepkileri vardı ki inanın ağzım açık kaldı.
Sinirlerine hakim olamayıp verdiği kırmızı kartları, aklı başında, sakin bir hakem asla vermezdi. Hiçbir hakemin bu tarzda, kararlarıyla sağlayamadığı otoriteyi kartlarla sağlamaya hakkı yok.
Bu anlamda Başakşehir takımının çok net bir şekilde hakkını yemiştir. Şimdi birileri bu saçma hakemin yaptığı hataları Fenerbahçe üzerinden yorumlamaya çalışacak! Oysa bu durum sadece MHK'yi ilgilendirir.
