Fenerbahçeli Emre Belözoğlu'ndan takım arkadaşlarına kritik uyarı
Süper Lig'in 5'inci haftasında sahasında MKE Ankaragücü'nü konuk edecek olan Fenerbahçe'de tek hedef bu maçtan galip ayrılmak.
Sezona mutlak şampiyonluk hedefiyle iyi bir başlangıç yapan, takıma yeni katılan oyuncularla birlikte kısa sürede uyum yakalayan sarı-lacivertli ekip, Ankaragücü maçının son hazırlıklarını yapıyor.
Geride bıraktığımız hafta itibarıyla kamuoyu gündemini meşgul eden konuların tamamen dışında kalıp, yeşil sahaya odaklanan sarı-lacivertli oyuncular Alanyaspor maçını unutup, Ankaragücü maçına odaklanarak çalışmalarını sürdürdüler.
Hedeflerine maç maç elde edecekleri galibiyetlerle ulaşacaklarını bilen oyuncular kendi aralarında yaptıkları görüşmelerde, "Hiçbir maçın bir diğerinden farkı yok.
Adım adım ilerleyip her maça aynı konsantrasyonla 'galibiyet' parolasıyla yaklaşıp, disiplinden kopmadan tüm rakiplerimize karşı cevabımızı sahada elde edeceğimiz galibiyetlerle göstermeliyiz" ifadelerini kullandılar.
FENERBAHÇE'DE 5 AYRILIK BİRDEN! HABER İÇİN TIKLAYIN...
