Fikret Orman'ın istifa kararının ardından Beşiktaş hisseleri yükselişe geçti
Süper Lig'e çok kötü başlayan ve taraftarların protestosuna hedef olan Beşiktaş Başkanı Fikret Orman görevini bırakacağını açıkladı.
Orman, "Kırgın ve üzgünüm. Namusumuz sorgulanır hale geldi. Maçlara gidiyorum, 'Fikret gol gol' diye bağırıyorlar. Beşiktaş'ın demek ki kan değişikliğine ihtiyaç var. Yönetim kurulunu olağanüstü olarak toplayacağım.
Tevfik abiyle de konuşacağız. Sürecimi tamamlıyorum. Olağanüstü Genel Kurula gideceğim. Elimizden geldiği kadar Beşiktaş'a hizmet ettik" dedi.
