İnanın Trabzonspor'un bile daha aklıbaşında kadrosu var.
Bir takımın tandeminde Yiğit EfeÇağlar, kaledede Mert Günok varsa o takımın gol yememe ihtimali var mı Allah aşkına? Fenerbahçe bu kadroyla iyi yarıştı ve sezonu 2. bitirebildi vallahi!
Sarı-lacivertlilerde 37 futbolcu var.
Bu kalabalıktan çabucak kurtulmalı ve kadro kalitesi yukarıya çekilmeli.
Son dakikalarda tribünlerin meşhur, "Formayı çıkarın…" tezahüratıyla kendine gelen Fenerbahçeli oyuncular arka arkaya golleri buldu.
Şunu unutmasınlar; bazıları yeni sezonda Fenerbahçe formasını artık rüyalarında görecek.
Hadi iyi tatiller!
