Ankaraspor maçında aşırı kumlu sahadan şikayetçi olan teknik patron Denizli, A.Gücü maçı öncesi aynı sorunu yaşamamak için önlemini aldı.
Zor bitirdiler Beşiktaş Teknik Direktörü Mustafa Denizli, gözünü yarın oynanacak A.Gücü karşılaşmasına çevirdi. Ankara maçında sahaya kum dökülmesi nedeniyle futbolcular 90 dakika boyunca zorlanırken, teknik patron Denizli "Benden habersiz yapılmış" demişti.
Çimler güçlendi Bu kez önlemini erkenden alan Denizli, dünkü
çalışmayı İnönü'ye aldırdı. İki gündür İnönü'ye teftişe giden tecrübeli hocanın verdiği talimatların ardından yapılan çalışmalarla kum, çimin altına yedirildiği ve çimlerin güçlendirildiği belirtildi.