Üç Büyükler: Birleşin Profilo Alışveriş Merkezi'ne girdiğinizde iki dükkanın önünün ana baba günü olduğunu görüyorsunuz. Bunlar Fenerium ve BJK Store mağazaları. Taraftarların akınına uğrayan bu ikiliye şimdi de üçüncü komşu geliyor: Galatasaray. (McDonald's ile Burger King'in de taktiği aynıdır. Genellikle, birbirlerinin karşısına yer açarlar!) Üç Büyükler'in ürünlerinin satıldığı mağazalar ve satış noktaları hızla yayılıyor. Fenerbahçe, ürün çeşitliliği sunan 40 Fenerium'la 9 ilde taraftarıyla buluşuyor. Galatasaray, 16 mağaza ve 2 mobil tırla taraftarına hizmet ediyor. Beşiktaş ise 7 BJK Store ve 55 satış noktası ile büyük bir atağa kalkmış durumda. Üç kulüp de başvuruları karşılamakta zorlanıyor ve mağazalara her geçen gün bir yenisi ekleniyor. Bazı girişimciler ise daha uyanık. Üç kulübün de ürünlerini alıp adları altında satış yapıyorlar. Sadece bir kitleyi değil, üç camiayı birden kucaklıyorlar. Üç kulübün yetkilileriyle de görüştüm. Bayii sistemi ile çalışmak isteyenlerin çokluğundan bahsediyorlar. Ve kısa bir sürede Türkiye'nin her yerinde satış noktalarıyla dolacağından. Ancak benim bu konuda Üç Büyükler'e bir önerim olacak. Galatasaray Başkanı Özhan Canaydın'ın Avrupa için önerdiği "Birleşelim. Ortak satış noktası kuralım" çağrısını Türkiye'de de hayata geçirin. Türkiye'de evli çiftlerin büyük bölümü farklı kulüplere sempati duyar (Malum, zıt kutupların birbirini çekmesi olayı). Üç kulübün ürünlerini satan mağazalar, ev içi rekabeti de tetikleyerek satışları daha da artıracaktır. Bu girişimin, kulüplerin ve taraftarların yakınlaşmasına sağlayacağı katkıyı söylemeye de gerek yok sanırım.